Måndag

Igår blev det inget bloggande kände mig väldigt seg efter en väldigt lyckad lördagskväll som slutade på butlers med trevligt folk :) Idag vaknade jag upp i Upphärad och åt en jätte god frukost med mamma, pappa och Niklas och har bara tagit det lungt. Dagens glädje var när jag upptäckte att Coldplay spelar i Göteborg i sommar och jag har varit överlycklig sen dess. Längtar verkligen till sommaren!!! Nu ska jag och Niklas snart upp till stan igen och vi ska plocka upp Kim på vägen för vi ska fika :)

Lite bilder från Nina i Lördags


Kimelim


Nina


:)


Det förekom protester



Ida

Tog lite bilder inne på Butlers också men dom blev minst sagt suddiga eftersom Iphone inte har den
ultimata bloggkameran haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0