Like it !

Var precis inne på Nelly.se och tittade lite på dagens nyheter. Det var inget som jag kunde tänka mig att klicka hem idag MEN jag såg något mycket intressant!!


Titta vilka super underbart fina skor!!  Dom har inte kommit ut än
men när dom gör det hoppas jag det är nellys egna så att det därför
är riktigt billigt så  jag kan köpa  båda två!!

Jag blir HELA tiden påmind hur lite jag tycker jag tycker om vintern (främst i skoväg) och hur mycket jag ser fram emot sommaren!  Den bästa skosäsongen är påväg och jag kommer bli ruinerad på köpet !

Kommentarer
Postat av: Ida

neeeeeeej känns som sånna spice girls hade back in the days :S

2011-01-28 @ 00:41:52
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: Becka

Hahaha aa men du vet väl att jag alltid velat vara som Posh spice?

2011-01-28 @ 06:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0