Fredag :D

Ursäkta för dåligt bloggande men har haft fullt upp med jobb osv. Igår var det löning och efter att gått av på morgonen och sovit fyra timmar mötte jag och Niklas upp mamma på en fika. Efter det åkte vi och storhandla. Jag lyckades även få niklas att underhålla sig själv genom att tvätta bilen så att jag kunde springa runt på etage och siba i en timme och jag hittade lite saker som fick följa med hem :) Senare på kvällen mötte jag Kim och Ida på en fika på strandgatan där vi satt tills Kims buss gick vid tio. Efter det gick jag till butlers och tog en öl med Niklas och Jimmy. Idag har jag övningskört en timme och det gick jätte bra verkligen och jag har inte så mycket kvar av teorin så förhoppningsvis kan jag få mitt körtkort snart haha ! Nu ska jag städa lite innan min arbetskompis kommer hit :)

Kommentarer
Postat av: Kim

Svar: Ledsen? LEDSEN!? Om de är ditt sadface blir jag rädd, botox-queen!

2011-01-28 @ 10:54:20
URL: http://kimiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0