Désolé

Precis hemkommen, Först kom min arbetskompis och vi började med lite kaffe innan vi gick ut på en promenad. Efter det mötte jag upp Nina och vi gick och kollade i affärerna i Odenhuset men som vanligt är det inte särskilt mycket att hänga i granen så vi avrundade det med en fika :) Sen hämtade jag Nona och vi mötte upp Åsa och Kim på EN TILL fika på ritz som ballade ur när jag råkade gestukilera lite väl brett och välte en hasselnöts latte och en halv kopp kaffe rakt över bordet och rätt på Kim och Åsa. Eftersom Kim satt i skottlinjen resulterade det i ett par väldigt kaffelatte dränkta chinos och en fuktskadad mobil (och återigen förlååååt) Jag är nu precis hemkommen från Niklas mamma där vi sett på handbolls matchen och nu ska det bli mys här hemma med Nonis samtidigt som jag ska rota igenom lådorna här hemma efter en extra mobil :)

Lite bilder från fikat

I början hade vi det jätte mysigt och alla var glada :)


Åsa var också glad!


Sen hände olyckan...


och Kim var JÄKLIGT förbannad !

Kommentarer
Postat av: Kim

HAHAHAHAHA!

2011-01-29 @ 01:13:06
URL: http://kimiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0